ویدیو کبد قسمت سوم

دانلود ویدیو

فرقی بین کبد الکلی و غیرالکلی وجود دارد. در کبد چرب الکلی، آنزیم کبدی به شدت افزایش پیدا می‌کند(یعنی SGPT بیش از 200 الی 300 واحد بالا می‌رود). اما در کبدهای چرب غیرالکلی بین 5 تا 10 واحد تغییر آنزیم کبدی تا استریج 2 کبد را آسیم می‌رساند.

خلاصه‌ای از این ویدئو به صورت متن در زیر آورده شده است:

منتظر آن نباشید که اگر آنزیم کبد 5 واحد تغییر کرد مشکل خاصی نیست. چرا که کتاب‌های مرجع اعلام کردند که بالای 50 – 60 واحد را تحقیق کنید. اگر پایه نرمال را 41 بگیرید ما 45 واحد داشته‌ایم که گرید 2 کبد چرب گزارش شد. حتی با خود عدد 41 واحد که واحد نرمال آزمایشگاهی هست بسیار توجه کنید!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آن‌چنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می‌باشد. کتاب‌های زیادی در شصت و سه در صد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می‌طلبد تا با نرم‌افزارها شناخت بیش‌تری را برای طراحان رایانه‌ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می‌توان امید داشت.

سومین عاملی که مشترک بود غذاهای آماده‌ای بود که استفاده می‌کردند(سوسیس، کالباس و …).